close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    mehregan

    بازدید : 99
    سه شنبه 23 خرداد 1402 زمان : 19:12

    ابزار فنی SEO آموزش سئو تکنیکال; این فرآیند آماده سازی و بهینه سازی سایت برای درک گوگل از محتوا و ارتباط بین صفحات است.

    تجزیه و تحلیل رقبا، تحقیقات کلمات کلیدی، تولید محتوای ارزشمند و فعالیت های موثر در لینک بیلدینگ خارجی نقش بسیار مهمی در موفقیت یک پروژه سئو دارند، اما همه این عوامل تنها زمانی مفید نخواهند بود که سایت ما بستر مناسبی را برای ارائه محتوا فراهم کند. کاربر و گوگل

    آموزش رایگان سئو روی لینک کلیک کنید
    https://khanomsin.ir/free-seo-training/


    رعایت استانداردهای سئو در طراحی وب سایت و بهبود تجربه کاربری را نمی توان تنها عامل بهبود رتبه دانست، اما شناخت و اجرای این نکات برای کسب جایگاه در نتایج ضروری است.

    کارگاه فنی سئو برگرفته از سال ها تجربه ما در ساخت وب سایت ها و پروژه های سئو موفق است و با رویکرد "دستی" طراحی شده است. برای درک مفاهیم ارائه شده در این کارگاه و پیاده سازی آن ها در پروژه خود نیازی به دانش کدنویسی یا تجربه طراحی وب ندارید!
    محدودیت یادگیری؛ یک متخصص سئو به چه میزان دانش فنی و تجربه نیاز دارد؟
    ساختار URL ها؛ معماری و ساختار آدرس دهی صفحات سایت
    کاوش و نمایه سازی؛ مدیریت خزش بودجه و درک مفاهیم مرتبط
    تگ های HTML؛ برچسب های HTML را به درستی بشناسید و استفاده کنید
    داده های ساخت یافته؛ نشانه گذاری استاندارد و استفاده از طرحواره
    UX و سرعت صفحه؛ بهبود سرعت سایت و تجربه کاربری
    ابزار تجزیه و تحلیل؛ دانش اولیه ابزارهای جانبی و کاربردی

    برای مراحل یادگیری سئو روی لینک کلیک کنید

    https://khanomsin.ir/where-to-start-learning-seo/


    اولین سوالی که به ذهن شما خطور می کند این است: برای یادگیری سئو فنی به چه میزان دانش فنی و تجربه کدنویسی نیاز داریم؟ حقیقت این است که شما نیازی به "تجربه کدنویسی" ندارید، اما داشتن دانش کافی برای درک کدهای HTML و مهارت های عملی برای ارائه آن به تیم فنی و نظارت بر اجرای صحیح الزامی است.

    به عنوان یک متخصص سئو، علاوه بر دانش تخصصی در زمینه کاری خود، باید مهارت های نرمی را برای برقراری ارتباط با سایر تیم های بازاریابی دیجیتال کسب کنیم. کسب این مهارت ها به ما کمک می کند تا زمان گرانبهای خود را برای یادگیری نحوه کدنویسی و پیاده سازی آن در سایت تلف نکنیم.

    در این فصل از کارگاه آموزشی فنی سئو به بررسی مسیر تصمیم گیری و تحلیل برای ایجاد تغییر فنی در سایت می پردازیم و حدود اختیارات یک متخصص سئو را روشن می کنیم. پیروی از این طرز فکر به شما کمک می کند تا زمان و انرژی کمتری را صرف ارجاع درخواست های خود به تیم فنی و دریافت پاسخ از آنها کنید.
    هر صفحه در اینترنت به یک آدرس منحصر به فرد نیاز دارد تا شانس ایندکس شدن و نمایش در نتایج جستجو را داشته باشد. URL در واقع مسیری است که کاربران و ربات های گوگل برای دسترسی به محتوای این صفحه در مرورگر خود وارد می کنند.

    هر آدرس اینترنتی از 3 قسمت اصلی یعنی پروتکل، دامنه و مسیر تشکیل شده است. دانستن آناتومی و درک قسمت های مختلف یک آدرس به ما کمک می کند تا هنگام ایجاد یک صفحه یا راه اندازی یک سایت جدید، استانداردهای سئو را به خوبی رعایت کنیم.

    در این فصل هر یک از این 3 بخش را به تفصیل بررسی خواهیم کرد و به رایج ترین سوالات کاربران در مورد تاثیر آنها بر سئو پاسخ خواهیم داد. برخی از سوالاتی که در این بخش به آنها پاسخ داده شده است عبارتند از:

    آیا SSL اجباری است و روی سئو تاثیر می گذارد؟
    آیا وجود کلمه کلیدی در نام دامنه به رتبه بندی در این جمله کمک می کند؟
    آدرس صفحه ما فارسی بهتر است یا انگلیسی؟
    آیا خرید یک دامنه قدیمی به سئو سایت تازه ایجاد شده کمک می کند؟
    برای راه اندازی وبلاگ در فروشگاه اینترنتی بهتر است از پوشه استفاده کنیم یا ساب دامین؟
    پس از دانستن آناتومی آدرس هر صفحه، نوبت به معماری و ساختار درختی کل سایت می رسد. معماری آدرس های صفحه یک سایت نقش مهمی در درک گوگل از ارتباط معنایی و ارزش هر یک ایفا می کند. در این قسمت ابتدا سه الگوی رایج معماری یعنی Flat، Hierarchy و Holarchy را معرفی می کنیم و مزایا و معایب هر کدام را مورد بحث قرار می دهیم.

    در ادامه، معیارهای اصلی تصمیم گیری در مورد معماری سایت و ساختار آدرس دهی را با نگاهی به چندین سایت یاد خواهیم گرفت.
    تاکنون ساختار و معماری سایت خود را طراحی کرده‌ایم، اکنون نوبت ربات‌های گوگل است که به این صفحات دسترسی داشته باشند و بودجه خزیدن را مدیریت کنند. در سال‌های اخیر با افزایش نجومی وب‌سایت‌ها و صفحات وب، منابع گوگل برای تأیید و ایندکس کردن آن‌ها با محدودیت‌های جدی مواجه شده و شاهد کاهش سرعت ایندکس یا حتی عدم دسترسی گوگل به سایت‌ها تا چندین سال بوده‌ایم. هفته ها پس از ایجاد صفحه

    بودجه خزیدن در واقع منابع و زمانی است که ربات های گوگل برای خزیدن و ایندکس کردن صفحات هر سایت اختصاص می دهند. این بودجه برای همه سایت ها یکسان نیست و بر اساس عوامل متعددی مانند سابقه فعالیت، نرخ انتشار محتوا، تعداد صفحات، لینک های خارجی و ... تعیین می شود.

    برای مدیریت صحیح این بودجه، درک رفتار روبات های گوگل برای یافتن و ذخیره یک صفحه جدید ضروری است. ما این فرآیند را به طور کامل در ابتدای این فصل بررسی می کنیم.

    در ادامه با ابزارها و تکنیک های موجود برای مدیریت بودجه خزنده آشنا می شویم. اکثر ابزارهایی که برای این کار داریم در پنل کنسول جستجوی گوگل ارائه شده است که در کارگاه کنسول جستجو نحوه استفاده صحیح از آنها را آموزش دادیم.
    صرف نظر از زبان برنامه نویسی (به عنوان مثال php) یا سیستم مدیریت محتوا (به عنوان مثال وردپرس) سایت شما در آن نوشته شده است، خروجی صفحه همیشه به عنوان تگ های HTML به کاربر و گوگل نمایش داده می شود. به عنوان یک متخصص سئو که در زمینه فنی فعالیت می کنیم، باید به خوبی با تنوع و کاربرد این تگ ها آشنا باشیم. در واقع یادگیری این مفاهیم ابزارهای بهینه سازی هر سایتی را در اختیار شما قرار می دهد.

    پس از آشنایی با ابزارها و عملکرد هرکدام در مدیریت خزش بودجه، با هم 10 سناریو رایج و کاربردی را ارائه می کنیم و به مثال های مختلف برای هر کدام نگاه می کنیم. ماتریس تصمیم گیری ارائه شده در این قسمت روش و تکنیک ابداعی خانوم سین می باشد و در دوره های داخلی و خارجی مشابه آن را نخواهید یافت.

    قبل از یادگیری مفاهیم اصلی، تاریخچه HTML و چگونگی شکل گیری اینترنت را مرور می کنیم. این اطلاعات به ما کمک می کند تا ماهیت و اهمیت هر یک از مفاهیم ارائه شده در این فصل را بهتر درک کنیم. به عنوان توسعه ساختار کدنویسی استاندارد در HTML5، ما تگ های معنایی را یاد می گیریم تا محتوا و متا تگ های کاربردی را برای سئو به صورت جامع و کاربردی ارائه دهیم.

    دانستن انواع برچسب‌ها برای استفاده در سر و بدن به ما کمک می‌کند تا بدون تغییر ظاهر سایت، درک آن را برای ربات‌های گوگل آسان‌تر کنیم. رعایت این استانداردها علاوه بر کیفیت ارائه، تأثیر مستقیمی بر سرعت و تجربه کاربر خواهد داشت. به عنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، 4 تگ کاربردی شامل prefetch، prefetch، prefetch و dns-prefetch را کشف خواهیم کرد که در فرآیند بهینه سازی سرعت سایت به آنها نیاز خواهیم داشت.

    احتمالا با دیدن تصاویر بالا و این حجم از کد جدید، در یادگیری سئوی فنی دچار شک و تردید می شوید! اما نگران نباشید، برای درک بهتر هر یک از این کدها و نحوه استفاده از آنها، چند مثال را با هم مرور می کنیم. نیازی نیست همه این استانداردها را رعایت کنید، هنگام شروع یک پروژه جدید یا بهینه سازی سایت خود، این فایل کارگاهی و PDF را به عنوان راهنمای پیاده سازی پیش روی خود داشته باشید و مرحله به مرحله استانداردها را بررسی کنید.

    تجربه سال ها تدریس و انجام پروژه ها به ما نشان داده است که بسیاری از دانش آموزان حتی با داشتن دانش کافی اعتماد به نفس لازم برای ورود به عرصه فنی را ندارند و یا در اولویت بندی کار خود با مشکل مواجه می شوند. برای حل این مشکل شما را با یک روش عملی تصمیم گیری و برنامه ریزی آشنا می کنیم که استفاده از آن می تواند کارایی و نتایج کار شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

    جانان چت روم جانان
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 310
  • بازدید کننده امروز : 218
  • باردید دیروز : 266
  • بازدید کننده دیروز : 267
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4021
  • بازدید ماه : 2652
  • بازدید سال : 21230
  • بازدید کلی : 39360
  • کدهای اختصاصی