close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    mehregan

    بازدید : 536
    چهارشنبه 10 اسفند 1401 زمان : 22:17

    HDTV
    کیفیت تصویر یکی از مهمترین بخش های تلویزیون است. با خرید یک تلویزیون باکیفیت متوجه تصاویر فوق العاده واقعی آن خواهید شد. هنگام خرید تلویزیون حتما به کیفیت تصویر آن توجه کنید. در واقع کیفیت تصویر تعداد پیکسل های یک صفحه نمایش است. هرچه تعداد پیکسل بیشتر باشد، محتوا بهتر نمایش داده می شود. تلویزیون هایی که کیفیت تصویر HD دارند با رزولوشن 480×720 پیکسل مجهز هستند. اولین HDTV در سال 1998 راه اندازی شد. کاربران هنگام خرید HDTV بسیار شگفت زده شدند.
    این تلویزیون کیفیت بالایی دارد و صحنه های زنده را برای شما به ارمغان می آورد. پخش تصاویر با کیفیت HD به سه شرط نیاز دارد. ابتدا محتوا باید با فرمت HD ساخته شود. دوم اینکه صفحه نمایش شما باید از کیفیت تصویر HD پشتیبانی کند. در نهایت، دستگاه شما می تواند محتوا را با همان فرمت پخش کند. قیمت تلویزیون HD نسبت به تلویزیون های با کیفیت های دیگر مناسب تر است. با خرید HDTV می توانید پول کمتری خرج کنید و از کیفیت بالا لذت ببرید.

    تلویزیون فول اچ دی
    تلویزیون فول اچ دی در واقع بهترین وضوح و کیفیت را ارائه می دهد. تلویزیون فول اچ دی دارای رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. در واقع 1920 پیکسل به صورت افقی و 1080 پیکسل به صورت عمودی بر روی صفحه نمایش تلویزیون قرار می گیرد. تعداد این پیکسل ها برای ارائه کیفیت عالی بسیار مناسب است. تلویزیون فول اچ دی قابلیت نمایش کوچکترین جزئیات و ارائه صحنه های واقعی را دارد. با خرید تلویزیون فول اچ دی از تصاویر با کیفیتی برخوردار خواهید شد. یک تلویزیون Full HD در فرمت 16:9 ممکن است شما را شگفت زده کند. اگر می خواهید محتوای Full HD را با کیفیت Full HD تماشا کنید، حتما از کابل HDMI استفاده کنید. با خرید تلویزیون فول اچ دی در محتوای واقعی غوطه ور شوید.

    تلویزیون 4K
    تلویزیون 4K با کیفیت تصویر منحصر به فرد خود شما را به وجد می آورد. با خرید تلویزیون 4K کیفیت نهایی را تجربه خواهید کرد. کیفیت تصویر 4K دارای 3840 پیکسل افقی و 2160 پیکسل عمودی است. به طور کلی تلویزیون 4K مجهز به 8.3 میلیون پیکسل است. تلویزیون 4K واقعی ترین تصاویر و جزئیات را به نمایش می گذارد. با خرید تلویزیون 4K دیگر کوچکترین جزئیات را از دست نخواهید داد. قیمت تلویزیون 4K با توجه به وضوح بالای آن بسیار مناسب است. با خرید تلویزیون 4K از حداکثر کارایی و کیفیت تصویر لذت ببرید.

    تلویزیون 8K
    با خرید تلویزیون 8K احساس می کنید که صحنه ها واقعی هستند. در واقع تلویزیون 8K دارای 7680 پیکسل افقی و 4320 پیکسل عمودی است. تلویزیون 8K با 33 میلیون پیکسل کیفیت و وضوح نهایی را ارائه می دهد. با خرید تلویزیون 8K متوجه کیفیت عالی آن خواهید شد. پیکسل های یک تلویزیون 8K برای دیدن خیلی کوچک هستند. به همین دلیل است که جزئیات به بهترین شکل نمایش داده می شوند.
    با خرید یک تلویزیون 8K دیگر کوچکترین جزئیات را به خوبی مشاهده خواهید کرد. 8K چهار برابر بهتر از 4K است و وضوح بهتری ارائه می دهد. با خرید یک تلویزیون 8K خود را با صحنه های باورنکردنی پذیرایی کنید.

    تلویزیون VA
    تلویزیون VA زاوید دید کمتری نسبت به IPS دارد. اما تلویزیون VA از نظر روشنایی بهتر است و کنتراست بالاتری ارائه می دهد. با خرید تلویزیون VA تصاویری با نور بهتر در اختیار شما قرار می گیرد. همچنین تلویزیون VA نسبت به IPS حساس تر است. تلویزیون VA برای محیط های تاریک مناسب است و کیفیت بالایی ارائه می دهد. با خرید تلویزیون VA در تاریک ترین اتاق بهترین کیفیت را تجربه کنید. قیمت تلویزیون VA بسیار مناسب است.

    تلویزیون IPS
    شرکت ها از پنل های مختلفی برای ساخت تلویزیون استفاده می کنند. پنل IPS یکی از پنل هایی است که برتری زیادی نسبت به سایرین دارد. تلویزیون IPS قادر است تصاویر را با طیف وسیع تری از رنگ های واقعی نمایش دهد. همچنین نور و روشنایی کافی برای تصاویر فراهم می کند. با خرید تلویزیون IPS تصاویری با رنگ های زنده و طبیعی به شما ارائه می شود. تلویزیون IPS استحکام بهتری نسبت به سایر پنل ها دارد. علاوه بر این، تلویزیون IPS زاویه دید عالی را به شما می دهد. به طور کلی تلویزیون IPS همان کیفیت و وضوح را در مرکز طرفین خواهد داشت. با خرید تلویزیون IPS از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. البته قیمت تلویزیون IPS در مقایسه با سایرین کمی گران است. اما با خرید تلویزیون IPS از زاویه دید وسیعی برخوردار خواهید شد.

    تلویزیون ال ای دی
    LED منبع نور برای ایجاد روشنایی صفحه نمایش شما است. در واقع ال ای دی برای اولین بار در سال 1962 تولید شد.این ال ای دی ها در صفحه تلویزیون عملکرد بی نظیری را نشان می دهند. تلویزیون LED قادر به تولید نور و روشنایی کافی است. با خرید تلویزیون ال ای دی تصاویر شما با درخشندگی فوق العاده ای پخش می شود. LED ها نور ساطع می کنند و رنگ های از پیش تعیین شده ای را به تصاویر ارائه می دهند.
    علاوه بر این تلویزیون LED کنتراست و عمق تصاویر را افزایش می دهد و صحنه های نفس گیر را در اختیار شما قرار می دهد. با خرید تلویزیون ال ای دی تصاویر واقعی با کنتراست و عمق عالی ارائه می شود. با خرید تلویزیون ال ای دی نیازی به تلویزیون دیگری نخواهید داشت.

    برای داشتن شماره نمایندگی سونی در تهران روی لینک کلیک کنید.
    https://sony-co.com/showpost/61/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%7C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86-+-%D8%A2%D8%AF%D8%B1%D8%B3-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


    تلویزیون QLED
    سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 از فناوری QLED رونمایی کرد.با استفاده و خرید تلویزیون QLED متوجه کیفیت فوق العاده آن خواهید شد. QLED در واقع از دو فناوری Quantum dot و LED تشکیل شده است. نقاط کوانتومی نقاط بسیار کوچکی هستند که رنگ های مختلفی تولید می کنند. سامسونگ ادعا می کند که خرید یک تلویزیون QLED بیش از یک میلیارد رنگ به شما می دهد. علاوه بر این، تلویزیون QLED قادر به نمایش 100 درصد حجم رنگ است. علاوه بر این، تلویزیون QLED با افزایش و افزایش روشنایی تصاویر، کنتراست بی نظیری را ارائه می دهد. طول عمر تلویزیون های QLED بالا است و برای مدت طولانی به خوبی کار می کند. اما قیمت تلویزیون های QLED در مقایسه با LED کمی بالاست. با خرید تلویزیون QLED تصاویری با رنگ های واقعی و کنتراست فوق العاده در اختیار شما قرار می گیرد.

    برای خرید اقساطی تلویزیون اینجا کلیک کنید.

    تلویزیون OLED
    تلویزیون OLED اولین بار در سال 2012 عرضه شد. تلویزیون OLED مستقیماً از خود نور تولید می کند و نیازی به نور پس زمینه ندارد. نمایشگرهای OLED به بهترین شکل ممکن مشکی را نمایش می دهند. به این دلیل که پیکسل تلویزیون OLED در هنگام نمایش نقاط تاریک کاملاً خاموش می شود و رنگ مشکی کاملاً خالص را نمایش می دهد. با خرید تلویزیون OLED رنگ های کاملا تیره را ببینید. علاوه بر این، تلویزیون OLED کنتراست را برای نمایش نقاط روشن افزایش می دهد. به طور کلی، تلویزیون OLED تصاویر را با عمق و کنتراست رندر می کند تا کاملا زنده و واقعی نشان داده شود. قیمت تلویزیون OLED کمی گرانتر از تلویزیون های دیگر است. اما با خرید تلویزیون OLED یک تلویزیون بی عیب و نقص خواهید داشت.

    نکته کلیدی هنگام خرید تلویزیون
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید کننده امروز : 27
  • باردید دیروز : 84
  • بازدید کننده دیروز : 81
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1602
  • بازدید ماه : 8507
  • بازدید سال : 16285
  • بازدید کلی : 34415
  • کدهای اختصاصی