close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    mehregan

    بازدید : 71
    پنجشنبه 25 خرداد 1402 زمان : 12:18

    تولید محتوا برای چیست؟ ما محتوا را تولید می کنیم تا بتوانیم جایگاهی در موتور جستجو پیدا کنیم و محتوای مورد نظر خود را به گوش مخاطبان مورد نظرمان برسانیم. اما آیا صرف تولید محتوا ما را به این هدف می رساند؟ قطعا نه! ایجاد محتوای عالی و دقیق، طراحی جذاب ترین اینفوگرافیک ها و انجام تخصصی ترین مصاحبه ها تنها بخشی از سفر است. اگر کلمات مناسب را در جای مناسب قرار ندهید، هیچ کس کار سخت شما را نخواهد دید! یکی از عواملی که به ما امکان می دهد به اهداف تولید محتوا برسیم استفاده از کلمات کلیدی است! اما کلمه کلیدی چیست؟ چرا این مهم است؟ روش انتخاب کلمات کلیدی چیست؟

    کلمه کلیدی چیست؟
    ابتدا باید بدانیم کلمه کلیدی چیست؟ در اصطلاح سئو، کلمه کلیدی چیزی است که کاربر در موتور جستجو تایپ می کند. در واقع کلمه کلیدی یک یا چند کلمه است که موضوع و هدف محتوای شما را تعیین می کند. در بهینه سازی موتور جستجو، کلمه کلیدی کلمه یا عبارتی است که کاربران برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود در موتور جستجو تایپ می کنند.

    چه سازنده محتوا یا صاحب وب سایت باشید، می خواهید کلمات کلیدی صفحه شما با آنچه کاربران شما جستجو می کنند مرتبط باشد. اگر از کلمات کلیدی مناسب در مکان مناسب استفاده کنید، احتمال اینکه کاربر اینترنت در نتیجه جستجوی خود محتوای شما را پیدا کند افزایش می یابد.

    انواع کلمات کلیدی
    کلمات کلیدی محتوای صفحه را مشخص می کنند.
    موتورهای جستجو از کلمات کلیدی برای تعیین رتبه صفحه استفاده می کنند.
    کلمات کلیدی به کاربر کمک می کنند تا محتوا و اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کند. از طرفی وجود کلمات کلیدی در مقاله می تواند کاربر اینترنت را به سمت محتوای شما هدایت کند.

    انواع کلمات کلیدی روی لینک کلیک کنید
    https://khanomsin.ir/types-of-keywords/


    چرا کلمه کلیدی مهم است؟
    اما کلمات کلیدی در سئو چقدر اهمیت دارند؟ کلمه کلیدی پلی است بین کاربر و تولید کننده محتوا. در واقع این کلمات کلیدی هستند که کاربر را در نتیجه جستجوهای خود به محتوای مورد نظر خود می رساند. بدون کلمات کلیدی، جستجو بیهوده و مطالب و مقالات غیر قابل خواندن خواهد بود!

    وقتی گوگل می خواهد صفحه ای را رتبه بندی کند به محتوای آن نیز توجه می کند. به کلمات استفاده شده در صفحه نگاه می کند. موتورهای جستجو محتوای صفحه را از کلمات استفاده شده در صفحه درک می کنند. بنابراین، استفاده از کلمات کلیدی مناسب و تکرار آنها به جای آن می تواند به گوگل در درک محتوای صفحه شما کمک کند. به این ترتیب، شما باید راهی برای ورود به ذهن مخاطب خود پیدا کنید و از کلمات یا عباراتی استفاده کنید که آنها به دنبال آن هستند.
    اهمیت کلمات کلیدی در سئو پنهان نیست، اما گوگل و نحوه عملکرد آن تنها دلیل استفاده از کلمات کلیدی نیست. مهمترین مشکل کاربر است. در واقع، شما همیشه باید روی کاربر تمرکز کنید: روی بازدیدکنندگان صفحه و مشتریان بالقوه. با بهینه سازی موتور جستجو می توانید کاربران را به صفحه خود هدایت کنید.

    کلمات کلیدی می توانند به بازاریابی کمک کنند و این یکی دیگر از دلایل اهمیت آنهاست. اگر می خواهید بودجه ای را برای تبلیغات در نظر بگیرید، می توانید روی کلمات کلیدی خاصی در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) تمرکز کنید. Google Ads اینگونه کار می کند. تبلیغ‌کنندگان برای یافتن موقعیتی در بالای صفحه نتایج برای کلمات کلیدی خاص هزینه می‌کنند.
    اگر می خواهید یک استراتژی بازاریابی برای وب سایت خود تعریف کنید، باید در مورد کلمات کلیدی خاصی تحقیق کنید. با بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و بازاریابی محتوا، می توانید بدون نیاز به تبلیغات گوگل به رتبه های بالایی برسید.

    به طور خلاصه، کلمات کلیدی به چند دلیل مهم هستند:

    بر این اساس می توانید یک استراتژی بلند مدت مبتنی بر سئو برای بازاریابی محتوا بسازید.
    شما درک خوبی از مخاطبان هدف خود خواهید داشت و به تعداد این مخاطبان و همچنین سوالات و مشکلات آنها پی خواهید برد.
    با استفاده از آنها می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

    چرا یک کلمه کلیدی انتخاب کنیم؟
    اگر کسب و کار شما آنلاین است، کلمات کلیدی یکی از مهمترین ابزار شما هستند. در واقع در این کمپین شما برای شکست دادن رقبا و جذب کاربران به بازار خود مبارزه می کنید.

    اگر به کلمات کلیدی که وب سایت در آنها رتبه بندی شده است نگاه کنید، به نقاط قوت وب سایت و برتری آن نسبت به رقبا پی خواهید برد.

    تحقیق کلمات کلیدی همه چیز در مورد یافتن کلمات کلیدی مناسب برای یک وب سایت است. به این ترتیب، لازم نیست محبوب ترین کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود را انتخاب کنید. همانطور که گفتیم رقابت بر سر این کلمات کلیدی بسیار شدید است و تبلیغات آنها نیز بسیار پرهزینه است.

    همچنین، نباید کلمات کلیدی را جستجو کنید که هیچ کس به دنبال آن نیست. شما باید ویژگی های کلمات کلیدی ارزشمند را بدانید و بر اساس آن معیارها انتخاب کنید.

    معیارهای انتخاب کلمه کلیدی
    نرخ جستجو
    این معیار به شما می گوید چند بار یک کلمه کلیدی در گوگل جستجو شده است. به این ترتیب می توانید محبوبیت کلمه کلیدی را بسنجید. همچنین، می‌توانید پیش‌بینی کنید که این کلمات کلیدی چقدر ترافیک وب‌سایت شما را افزایش می‌دهند.

    رقابت
    معیار بعدی رقابت است. مهم نیست که چند کلمه کلیدی جستجو می شود، در هر صورت باید از موضوع رقابت آگاه باشید.

    قیمت (هزینه هر کلیک)
    اگر می خواهید تبلیغ کنید (و نه سئو)، بدانید که هر کلمه قیمتی دارد. در هزینه به ازای کلیک، هر بار که کاربر پس از جستجوی کلمه کلیدی، روی کلمه کلیک می کند، باید مبلغی را پرداخت کند. به عنوان مثال، در ایالات متحده، شما به ازای هر کلیک روی کلمه کلیدی "وام" 3.94 دلار پرداخت می کنید. این بدان معنی است که هر بار که شخصی در ایالات متحده کلمه "وام" را جستجو می کند و روی تبلیغ کلیک می کند، تبلیغ کننده باید 3.94 دلار به ازای هر تبلیغ به وب سایت پرداخت کند. در اینجا شما باید تصمیم بگیرید که آیا ارزشش را دارد که برای هر کلیک چهار دلار برای یک کلمه بپردازید یا خیر! این سوال را حتما از خود بپرسید.

    تعداد کلمات
    میانگین تعداد کلمات مقاله در واقع به تعداد کلمات یک جمله اشاره دارد. هرچه کلمات کلیدی بیشتری داشته باشد، احتمال رتبه بندی آن بیشتر می شود. (ما در این مورد در بخش کلمات کلیدی دم بلند بحث خواهیم کرد)

    هدف
    کلمه کلیدی intent به شما می گوید که هدف کاربر از آن جستجو چیست. به عنوان مثال، به ما می گوید که آیا قصد کاربر از این جستجو خرید است یا صرفاً جمع آوری اطلاعات. آنها می خواهند بخرند یا فقط به محصولات نگاه کنند.

    چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنیم؟
    انتخاب کلمات کلیدی برای سایت و استفاده از آنها قوانین خاص خود را دارد. شما نمی توانید فقط یک سری کلمات کلیدی را در متن خود قرار دهید و به نتیجه دلخواه برسید. تولید محتوا باید برای یک انسان واقعی انجام شود، نه فقط برای رتبه بندی در موتورهای جستجو مانند گوگل. کلمات کلیدی انگلیسی و فارسی را بر اساس مخاطب، موضوع محتوا و برند خود انتخاب کنید.

    چند قانون اساسی برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی و نحوه استفاده از آنها وجود دارد. با این چند قانون کلی می توانید کار خود را شروع کنید. به عنوان مثال، یک کلمه کلیدی منحصر به فرد را در هر صفحه از وب سایت خود قرار دهید.

    با یادگیری اصول اولیه استفاده از کلمات کلیدی، می توانید از تمام مزایای کلمات کلیدی نهایت استفاده را ببرید.

    می توانید کلمات کلیدی را در بخش های مختلف مانند URL، تگ H1، توضیحات متا و تگ alt تصویر قرار دهید. همه اینها موتورهای جستجو را به سمت محتوای اصلی محتوای شما هدایت می کند و در نهایت محتوای شما به مخاطبان هدف شما می رسد. این یعنی استفاده از کلمات کلیدی برای جذب مشتری!


    ردیابی عملکرد کلمه کلیدی و ابزارهای گوگل
    اما یادگیری نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب و قرار دادن آنها پایان کار نیست! بعد از این مرحله نوبت به ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی می رسد. ابزارهایی مانند nightwatch.io می توانند کلمات کلیدی را ردیابی کنند و گزارش هفتگی تغییرات آنها را به شما ارائه دهند. به این ترتیب می توانید از تاثیر تغییراتی که در محتوا ایجاد می کنید مطلع شوید.

    ابزارهای گوگل روی لینک کلیک کنید
    https://khanomsin.ir/practical-tools-google/


    علاوه بر این، ابزارهایی مانند Google Analytics / Search Console به شما می گویند که آیا صفحات مورد نظر شما ترافیک بیشتری ایجاد می کنند یا خیر.

    سعی کنید تغییرات را به صورت هفتگی دنبال کنید، زیرا محتوای جدید دائما در حال تولید است. به همین دلیل، همیشه باید بر رتبه بندی کلمات کلیدی خود نظارت داشته باشید.

    با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی و بررسی مداوم عملکرد کلمات کلیدی، می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

    سرامیک کف 80*80 درجه یک
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 50
  • بازدید کننده امروز : 41
  • باردید دیروز : 139
  • بازدید کننده دیروز : 139
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1765
  • بازدید ماه : 8670
  • بازدید سال : 16448
  • بازدید کلی : 34578
  • کدهای اختصاصی