close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    mehregan

    بازدید : 120
    يکشنبه 30 بهمن 1401 زمان : 23:49

    بازسازی ویلا یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن یک ویلا جدید با هزینه کمتر است. برای اینکه ویلاها برای مدت طولانی پاسخگوی نیاز ساکنین باشند باید نگهداری و به روز شوند. بنابراین بازسازی ویلا به خصوص ویلاهای ساخته شده در شمال کشور امری است که دیر یا زود با آن مواجه خواهید شد و بهتر است برای آن آمادگی داشته باشید تا بتوانید اقدامات لازم را به بهترین نحو انجام دهید.

    یکی از نکات مهمی که در بازسازی ویلا باید مورد توجه قرار گیرد این است که در ابتدا هدف از بازسازی مشخص شود. یعنی با طراحی و سفارش کار به معمار و ارائه سه بعدی توسط معمار، زمینه ای در اختیار کارفرما قرار می گیرد. مزیت طراحی و ارائه سه بعدی توسط معمار این است که پس زمینه کار و تغییراتی که قرار است انجام شود در دسترس بوده و مراحل کار در آنجا قابل مشاهده است. علاوه بر این، برای جلوگیری از هزینه های بیش از حد و اضافی، می توان هزینه پروژه را به طور دقیق تخمین زد و به کارفرما ارائه می شود که بعد از بازسازی در چه چیزی آرامش و آسایش خواهیم داشت.

    بسیاری از ویلاهای به سبک قدیمی در طول سال ها دستخوش تغییراتی در قسمت های داخلی و خارجی می شوند. این قطعات ممکن است در اثر عوامل طبیعی مانند زلزله و ... آسیب ببینند و به دلیل فرسودگی نیاز به بازسازی دارند. اما بازسازی ویلا تنها به دلیل فرسوده بودن ویلاها انجام نمی شود، در بسیاری از موارد بازسازی ویلا در شمال به دلیل عدم پاسخگویی به نیازهای جدید انجام می شود.

    بازسازی ویلا شامل چه قسمت هایی می شود؟
    بازسازی ویلا شمال شامل تمامی اتاق های داخل و خارج ویلا می باشد. در واقع، بازسازی می تواند طیف وسیعی از تغییرات را شامل شود. از رنگ آمیزی ساده دیوارها گرفته تا لوله کشی ساختمان، ساخت استخر، آلاچیق، نصب نرده و ایجاد فضاهای جدید برای ویلا و بازسازی نمای ویلا.
    بنابراین می توان گفت بازسازی تمامی قسمت های ویلا با توجه به میزان فرسودگی و با توجه به نیازهای جدید ساکنین انجام می شود.

    برای اطلاع از سریع ترین راه های فروش زمین و ملک روی لینک کلیک کنید

    https://www.amlaktatilat.com/blog-detail/85/%D9%86%DA%A9%D8%A7%D8%AA-%D8%B7%D9%84%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D9%85%D9%84%DA%A9

    در بسیاری از موارد تغییر رنگ دیوارها یا کاغذ دیواری یا تغییر کفپوش ویلا می تواند پاسخگوی نیاز ساکنین باشد و گاهی ترکیدگی لوله ها و فرسودگی تاسیسات مکانیکی ساکنان را مجبور به بازسازی آنها می کند. . اتاق ها همچنین در برخی موارد موضوع بازسازی ویلا گسترده تر شده و منجر به اضافه شدن یک طبقه جدید به ساختمان ویلا یا افزودن امکانات رفاهی و تفریحی به محوطه ویلا می شود. مدت زمان بازسازی قسمت های مختلف ویلا بسته به میزان تغییرات و میزان کار متفاوت است. از آنجایی که تغییرات انجام شده برای بازسازی گسترده تر است، زمان بیشتری برای این کار مورد نیاز است.

    بازسازی نمای ویلا به سمت شمال مهم تلقی می شود. از آنجایی که آب و هوای شمال کشور بسیار مرطوب است، بافت خارجی متریال به کار رفته در نمای ویلا بیشتر مستعد فرسوده شدن است. بنابراین توصیه می شود برای نمای بیرونی ساختمان از مصالحی استفاده شود که در برابر رطوبت و تغییرات دما مقاومت بیشتری دارند. اگرچه این مصالح را می توان با هزینه بالاتری خریداری کرد، اما در دراز مدت به دلیل کیفیت و استحکام، نیاز به بازسازی نما را کاهش می دهد.

    بازسازی ویلای قدیمی بهتر است یا خرید ویلای جدید؟
    شاید برای خیلی ها این سوال پیش آمده باشد که آیا ویلاهای فرسوده و قدیمی ارزش بازسازی دارند یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که زندگی در ویلاهای قدیمی و داشتن خاطرات تلخ و شیرین از آنها در نقاط مختلف آن حس تعلق و وابستگی به این فضا را القا می کند. ترک فضایی که برای مردم خاطره می‌سازد کار ساده‌ای نیست. علاوه بر این، هزینه خرید یک ویلای نوساز و شیک با سبکی جدید که از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده می‌کند، مستلزم پرداخت هزینه بالایی است.
    اما بازسازی ویلا برای گرفتن یک ویلای جدید و زیبا حدود یک سوم هزینه خرید ویلا نوساز است، بنابراین به جای صرف هزینه بیشتر برای خرید ویلا جدید، پیشنهاد می شود تغییرات جزئی یا تغییرات اساسی مورد نیاز خود را در داخل و خارج ویلا انجام دهید. فضایی شیک و مدرن برای فضای تفریحی یا زندگی خود ایجاد کنید.
    زمان مورد نیاز برای بازسازی ویلا
    یکی از مهم ترین مسائلی که باید قبل از شروع بازسازی ویلا در نظر بگیرید زمان مورد نیاز برای بازسازی ویلا است زیرا در این مدت نمی توانید از ویلا استفاده کنید. زمان بازسازی ویلا با توجه به ابعاد پروژه و میزان تغییرات آن متفاوت است. اما به طور کلی برای تعیین هزینه بازسازی ویلا می توان آنها را با توجه به نوع تغییر ویلا به سه دسته تقسیم کرد.

    دسته اول: ایجاد تغییرات ساده در ویلا
    منظور از تغییرات ساده برای بازسازی ویلا مواردی مانند رنگ آمیزی دیوار و سقف، تغییر کف ساختمان، تعویض کمد، تغییر کمد و مواردی از این قبیل از جمله طراحی و اجرای چیدمان با در نظر گرفتن ابعاد ویلا تقریباً سه تا شش هفته طول می کشد. بگیر.

    دسته دوم: تغییرات اساسی و فنی
    در این صورت علاوه بر تغییر رنگ ساختمان، تعویض کابینت و ... لازم است تغییرات اساسی و فنی از جمله تعویض لوله ها و تاسیسات مکانیکی و برقی صورت گیرد. علاوه بر این، تغییر سبک نورپردازی ویلاها و طراحی سیستم نورپردازی جدید بخشی از کارهای مرمت ویلاهای قدیمی است. بازسازی ویلاها با چنین تغییراتی دو تا سه ماه زمان می برد.

    دسته سوم: تغییرات ساختاری داخل و اطراف ویلا
    در صورتی که ویلا نشینان تمایل به بازسازی کامل در ویلا داشته باشند، مثلاً یک طبقه به ساختمان ویلا اضافه کنند یا امکانات رفاهی مانند استخر، آلاچیق و ... را اضافه کنند. در محوطه ویلا، این تغییرات اساسی که منجر به بازسازی ویلا می شود، تقریبا بین شش تا نه ماه زمان می برد.
    اول: تعیین اهداف بازسازی
    اگر هدف از بازسازی ویلا بهبود وضعیت فعلی ساختمان موجود است، لازم است اقدامات اصلاحی خاصی مانند حذف یا اضافه کردن پارتیشن ها، تزئینات و فضاهای مختلف و اقدامات تعمیر یا تعویض و ... انجام شود. اما اگر هدف از بازسازی، توسعه فضایی ویلا باشد، باید علاوه بر رعایت ضوابط و الزامات الحاقی، به افزودن و تقویت اقدامات سازه ای، تاسیساتی و معماری نیز توجه شود. در تمامی مراحل فرآیند باید هماهنگی و طراحی همزمان طراحی داخلی و خارجی ویلا صورت پذیرد.

    دوم: یک برنامه کاربردی برای توسعه ویلا باید تعریف شود
    با توجه به اینکه بازسازی و چیدمان ویلا دارای درجات مختلفی می باشد برای کاهش زمان و هزینه بازسازی ویلا لازم است برنامه کاربردی با توجه به اولویت های طرح تهیه شود. به این ترتیب که در فاز اول بازنگری، اصلاح و تقویت زیرساخت های سازه ای و تاسیساتی قسمت های مختلف ویلا اجرا می شود و در مراحل بعدی تغییراتی در جهت پارتیشن ها، دکوراسیون داخلی ایجاد می شود. از ویلا، و نجاری.

    سوم: میزان بودجه خود را برای بازسازی ویلا مشخص کنید
    خواسته ها و نیازهایی که برای بازسازی و بازسازی ویلا در نظر گرفته اید ممکن است با میزان بودجه ای که به این کارها اختصاص می دهید متفاوت باشد. در این صورت اگر می خواهید با دید واقع بینانه تری به موضوع بازسازی ویلا بپردازید، ابتدا باید با میزان بودجه ای که برای بازسازی قسمت های خاصی از ویلا در نظر گرفته اید، اقدامات اساسی و لازم را در نظر بگیرید. اقدام برای نوسازی سایر قسمت ها در تاریخ بعدی. برای تعیین قطعات مورد نیاز برای بازسازی ویلا و برآورد هزینه اصلاحات لازم می توانید از کارشناس یا مدیر پروژه کمک بگیرید. خانه اول با شماست تا شما را در این امر راهنمایی کند.

    چهارم: تهیه نقشه و اجرای طرح های نوسازی توسط کارشناسان
    در فاز اجرایی بازسازی ویلا برای پیشبرد پروژه به صورت تخصصی و حرفه ای لازم است ساختمان ویلا گرفته شود و نقشه ویلا در حالت موجود توسط نقشه بردار حرفه ای ترسیم شود. ، به طوری که مبنای دقیقی برای پروژه های جدید باشد. با توجه به اینکه طراحی داخلی ویلا نقش مهمی در بازسازی ویلا دارد، کمک یک طراح مجرب در این زمینه می تواند در طراحی بهینه و ایجاد دکوراسیون داخلی شیک و متفاوت کمک کند.

    پنجم: اقدامات اساسی که برای بازسازی ویلا انجام می شود بر اساس ارزش افزوده باشد
    با توجه به اینکه بازسازی ویلا مستلزم هزینه های مختلفی است، علاوه بر توجه به کیفیت زندگی و آسایش در ویلا، ارزش افزوده ناشی از هزینه و زمان صرف شده برای بازسازی ویلا نیز باید در نظر گرفته شود. در واقع ایجاد یک طرح ضروری است. توجیه اقتصادی داشت در صورت استفاده از بهترین متریال برای بازسازی ویلا و اجرای مراحل بازسازی علاوه بر رفع نیازهای اقامتی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

    ششم: تصمیم به تغییر سبک دکوراسیون داخلی بگیرید
    با توجه به محدودیت های ساختاری ویلاهای قدیمی، انتخاب و اصلاح سبک آن باید با در نظر گرفتن طراحی داخلی ویلا صورت گیرد. عمدتاً طراحی داخلی ویلا مدرن تحت تأثیر ویژگی های مدرن ویلا است زیرا برای نیازهای فضای معاصر مناسب تر است.

    هفتم: انتخاب مواد مرغوب
    انتخاب متریال مناسب برای بازسازی ویلا در شمال نقش مهمی در حفظ آسایش ساکنین ویلا و صرفه جویی در دراز مدت خواهد داشت. یک ماده خوب باید با محیط سازگار باشد. علاوه بر این، محافظت خوبی در برابر رطوبت و حیوانات موذی دارد. استقامت ساختاری خوبی دارد. عملکرد حرارتی و عایق صدا و آتش خوبی دارد.

    سریع ترین راه فروش زمین و ملک
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 207
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 11
  • باردید دیروز : 376
  • بازدید کننده دیروز : 365
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2102
  • بازدید ماه : 9007
  • بازدید سال : 16785
  • بازدید کلی : 34915
  • کدهای اختصاصی